Netbutik        Handelsbetingelser        Tilbage  
Netbutik
Handelsbetingelser
Tilbage



Indkøbskurv
Pris i alt: 0,00
Vis indkÝbskurv

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Betalings- og leveringsbetingelser

Betaling

Betaling kan ske via bankoverførsel eller pr. efterkrav. Det aftales når jeg har modtaget din ordre og sender en ordrebekræftelse til dig. 

Levering

Levering sker hurtigst muligt - normalt indenfor 3-10 dage. Der kan i perioder gå op til 14 dage. I forbindelse med udsendelse af specielle tilbud - og under udsalg - samt i højsæsonen kan leveringstiden også være helt op til 14 dage. Vi afsender automatisk en mail, når varerne går herfra. 

Afhentning i butikken

Du har mulighed for at vælge at afhente din ordre i butikken. Det sparer dig fragten naturligvis. Betaling kan så ske ved afhentningen. Vi sender dig en besked, når din ordre er klar til afhentning. 

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret på varer købt på internettet. Udgifter til returnering af varer påhviler dig selv. Læs mere om fortrydelsesret under punktet "Returnering af varer".

Opbevaring af kundeoplysninger

Vi opbevarer - iht. regnskabslovens bestemmelser - dine adresseoplysninger i 5 år,  Vi videregiver under ingen omstændigheder dine oplysninger til 3. part.

Uafhentede pakker

Når din pakke afgår fra os, afsendes automatisk en mail til dig med meddelelse om dette. Din pakke bør herefter være hos dig indenfor få dage. Modtager du ikke din pakke - eller meddelelse fra Postdanmark om, at din pakke kan afhentes på posthuset, vil vi bede dig kontakte os omgående. Så vil vi hjælpe dig med at finde ud af, hvor din pakke er henne.

Hvis din pakke ikke afhentes inden fristen på posthuset - og returneres til os, vil du få en meddelelse om, at din pakke er kommet retur til os. Det koster et gebyr for vores håndtering af pakken på 25 kr. - uanset om du vælger at få sendt pakken igen - eller om du ønsker at få pengene tilbage. Hvis du ønsker at få tilsendt pakken igen tilkommer yderligere portoomkostninger.


Udsolgte varer

Alle varer er på lager - medmindre der er anført andet - dog kan der i særlige tilfælde være tale om varer, der ikke er nok af - typisk, hvis flere kunder afgiver deres ordre på den samme vare samtidigt.

I dette tilfælde forbeholder vi os ret til at tilrette ordren, således at det faktiske antal varer - og varebeløb fremgår af fakturaen. Dette vil af praktiske grunde ske uden at vi kontakter dig forinden.

Ønsker du varen på et senere tidspunkt, når den igen er på lager, skal den genbestilles. Du kan dog altid angive i kommentarfeltet på din ordre, at den ikke må gennemføres, hvis ikke alle varer er på lager.

Der tages forbehold for fejl i prissætningen.

Hvis du fortryder

Hvis du fortryder et varekøb, kan du returnere varerne i intakt emballage indenfor 14 dage efter modtagelsen.

Det er vigtigt, at du ved returneringen sørger for, at varerne er forsvarligt indpakket i den originale emballage og at varerne ikke kan bevæge sig rundt i kassen, hvis der er tale om skrøbelige varer.

Vi returnerer kun penge for varer, som kommer tilbage til os i hel tilstand og i den originale emballage. Omkostninger til returnering afholder du selv.

Vi refunderer herefter varens pris til dig hurtigst muligt - dog ikke evt. portoudgifter - eller andre gebyrer...

For at lette ekspeditionen vil vi bede dig angive dit reg.nr. & kontonr. sammen med den vare, du har valgt at returnere...

Hvis du ønsker at bytte til en anden vare - eller størrelse foregår det således, at du først returnerer - og vi tilbagebetaler pengene. Herefter kan du bestille den ønskede, nye vare.

BEMÆRK!

Hvis en vare er defekt

Hvis du har fået leveret en vare, som er gået i stykker, vil vi bede dig kontakte os pr. telefon eller mail, så vi kan aftale, hvordan vi gør lige præcist i din situation.

Alt efter, hvilken vare der er tale om vil vi sammen finde den rigtige løsning. Husk at du aldrig skal returnere en vare, som evt. er defekt uden at vi først har aftalt dette.

Hvis der er noget, du er i tvivl om, er du velkommen til at kontakte os.

Hvis du gerne vil have byttet en vare

Hvis du har købt en vare og hellere vil have noget andet, skal du som udgangspunkt returnere varen - som beskrevet ovenfor. Herefter bestiller du den vare, du gerne vil have i stedet for på sædvanlig vis.


Link til MediaConnect ApS website